Fotodagboek #1

Het eerste ‘Fotodagboek’ is een feit! In deze rubriek geef ik jullie een kijkje in de dingen die ik afgelopen week beleefde. Deze week bestond vooral uit eten. Ik maakte een aantal recepten, ging uit eten en genoot van een high tea. Benieuwd naar wat ik verder meemaakte? Lees dan snel verder!

Maandag
Met mijn huidige rooster, en ook het rooster voor het komende kwartaal, ben ik elke maandag en vrijdag vrij. Vandaag bleef ik een extra dagje bij mijn vriend. Hij was aan het werk, waardoor ik het huis voor mij alleen had! Hier maakte ik goed gebruik van door wat recepten te maken. Ik bakte een bananenbrood, waarvan het recept al online staat, en écht knapperige zoete aardappel frietjes. Dit laatste recept kunnen jullie binnenkort verwachten! Ook liep ik vanmorgen hard. Mijn vriend woont in een bosrijke omgeving, waar het heerlijk is om hard te lopen!

9  sp5

Dinsdag
In de ochtend had ik een paar colleges en de middag gebruikte ik om te koken. Vaak kook ik op maandag of dinsdag een gerecht waar ik de rest van de week een aantal keer van kan eten. Ik maakte een rijstsalade, genoeg voor 2x avondeten en 2x lunch. Ik ben niet zo’n fan van brood, dus ik lunch altijd graag wat ik nog over heb van mijn avondeten! Gezien ik vaak werkdiensten draai tijdens het avondeten, vind ik het ook fijn om wat eten mee te nemen, zodat ik het niet hoef te kopen op het station. Ik werk bij een pastarestaurantje op het station en dinsdagavond moest ik hier weer werken!

20151006_143020

Woensdag
De woensdag en donderdag zitten altijd vol met colleges, van kwart voor negen tot half zes. De woensdagavond is mijn vaste Jaarclubavond, waarop ik samen eet met mijn vriendinnetjes! Ik had het in mijn hoofd gehaald om zelf pesto te maken, die we aten met een lekkere pasta. Ik vond ‘m geslaagd!

IMG_20151007_185802

Donderdag
Weer een vol dagje op de Uni. ’s Avonds liep ik hard, maar verder deed ik niks bijzonders.

Vrijdag
Ik werkte van half acht tot vier en pakte daarna de trein richting mijn ouders. Ik ging vanavond uit eten met mijn moeder en een van mijn beste vriendinnen bij een Italiaan. Ik heb heerlijk gegeten en een heel gezellige avond gehad! Als voorgerecht deelde ik een Antipasto Italiano, een plank met verschillende soorten worst, ham en kaas. Voor het hoofdgerecht koos ik, na tien minuten twijfelen toch voor een pasta i.p.v. een pizza. Ik ben een ramp in het kiezen in restaurants… Het werd de Tortelloni con funghi porcini (Deegkussens gevuld met eekhoorntjesbrood en parmezaanse kaas). Ook dit was een ontzettend lekker gerecht! Al met al een geslaagde avond!

20151009_19443520151009_201304


Zaterdag
’s Ochtends sleepte ik mijn vriend mee om hard te lopen. Ik was niet helemaal fit, maar toch lekker gelopen. In de middag stond de reünie van mijn Middelbare school op de planning. Ik ben vijf jaar geleden geslaagd en vandaag mocht ik weer een dagje naar school! Met een groepje vriendinnen, waar ik nog steeds contact mee heb, ging ik naar de school. Ik heb een hele leuke middag gehad! ’s Avonds bakte mijn moeder een megastapel pannenkoeken voor een grote groep hongerige mensen. Mijn broertje had vrienden mee, ik mijn vriendinnen en mijn vriend en een nog een oud klasgenoot haakten aan. Een gezellige boel dus!

IMG_20151010_105757

Zondag
Alweer de laatste dag van de week! Ik ging een dagje erop uit met vriendlief. We wandelden in de Baarnse Bossen, vlakbij Paleis Soestdijk, en sloten de wandeling af met een high tea. Op deze ‘hotspot’ kom ik nog terug in een artikel aankomende week!
’s Avonds bracht mijn vriend me weer naar Nijmegen, waar een pakketje op me stond te wachten. Ik heb meegedaan aan een winactie van Did-It, twee leuke bloggers die hun weg naar groot worden vastleggen, en ik heb gewonnen! In het pakketje zaten vijf(!) repen Tony Chocolonely, het boek Nootje en een pak Eat Natural ontbijtgranen. Ik voelde me heel speciaal haha.

2  

IMG_20151011_163508   IMG_20151011_174701

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Wat was het leukste/bijzonderste wat jij meemaakte afgelopen week?

Bisous, Susanna

4 thoughts on “Fotodagboek #1

Geef een reactie

