Een nieuw avontuur in Zuid-Frankrijk

Nog maar 12 dagen en dan is het zover! Op 21 augustus vertrek ik naar Zuid-Frankrijk om daar een kleine 5 maanden te gaan studeren. Al ruim een half jaar ben ik bezig geweest met het regelen van mijn vertrek naar de stad Pau, waar ik een aantal vakken ga volgen aan de Universiteit. Ik had zelf nog nooit van de stad gehoord, maar het schijnt een echte studentenstad te zijn en het wordt door veel toeristen bezocht.Β Pau ligt vlak bij de PyreneeΓ«n en op ongeveer 1,5 uur rijden van de Atlantisch Oceaan.

Papa en ik vertrekken 21 augustus richting het zuiden van Frankrijk. Waarschijnlijk zullen we ergens onderweg overnachten, om op maandag echt in Pau aan te komen. Woensdags krijg ik de sleutel van mijn kamertje en donderdag gaat papa weer naar huis en begint het avontuur voor mij pas echt!

Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn tijd in Pau!

Ik heb wat foto’s van internet geplukt om een kleine indruk te geven van de stad, je vindt ze onderaan deze blogpost! Veel verschillende plaatjes kon ik niet echt vinden, dus voor mij blijft het ook nog even afwachten hoe de stad echt zal zijn!

Wil je op de hoogte blijven van mijn avonturen, dan kun je rechts in de informatiebar je mailadres invullen, dan krijg je een mailtje als ik iets nieuws plaats! Of volg me op facebook πŸ˜‰

Liefs, Susanna

pau-004pauFuniculaire_de_Pau_26065111eb665bc491a22e398fdd38720PauMap

5 thoughts on “Een nieuw avontuur in Zuid-Frankrijk

  1. Ik ben zo benieuwd hoe je het zal hebben lief vriendinnetje! Alvast heeeeel veel succes en ook veel plezier πŸ™‚ Lekker genieten vanaf het begin, want het lijkt waarschijnlijk een lange tijd nu maar die is sneller voorbij dan je denkt! Dikke knuffel!

    Like

Geef een reactie

